مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-27اقتصادي

صدور رایگان دفترچه بیمه سلامت برای 198 هزار خوزستانی


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به ارزیابی وسع متقاضیان دفترچه بیمه سلامت گفت: تاکنون ارزیابی وسع برای 360 هزار نفر در استان خوزستان انجام شده که 198 هزار نفر معادل 55 درصد این افراد، - ایسنا/خوزستان مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به ارزیابی وسع متقاضیان دفترچه بیمه سلامت گفت: تاکنون ارزیابی وسع برای 360 هزار نفر در استان خوزستان انجام شده که 198 هزار نفر معادل 55 درصد این افراد، جزو دهک یک تا سه بوده اند و به صورت رایگان دفترچه دریافت کرده اند.

دکتر علی خسروی در نشست خبری که امروز (6 آبان ماه) به مناسبت هفته بیمه سلامت برگزار شد، با اشاره به پروژه های الکترونیکی اظهار کرد: در حال الکترونیک سازی بیمارستان های خصوصی و مراکز جراحی محدود هستیم تا اسناد این مراکز نیز به صورت الکترونیکی ارسال شود.

رسیدگی الکترونیکی به اسناد در بخش بستری بیمارستان های دولتی و دانشگاهی، به صورت کامل در حال اجرا است اما در بخش سرپایی 93 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به سرباری بیماران استان های دیگر به خوزستان، افزود: خوزستان علاوه بر ارائه خدمات به بیمه شدگان خود، شاهد سرریز بیماران از استان های دیگر است که این بیماران را نیز پوشش می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رایگان دفترچه بیمه سلامت برای 198 هزار خوزستانی

صدور رایگان دفترچه بیمه سلامت برای 198 هزار خوزستانی