مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-27سياسي

افزایش پاسخ به سوالات بیمه شدگان تأمین اجتماعی با توسعه مرکز 1420


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (1420) با بیان اینکه بسیاری از مقدمات توسعه این مرکز از نظر سخت افزار، - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پاسخگویی را از وظایف مهم این سازمان برشمرد و گفت: تلاش می کنیم هر بیمه شده در هر نقطه از کشور به راحتی پاسخ سوالات و درخواست خود را دریافت کند تا به هدف نهایی این سازمان که کسب رضایتمندی آن ها است، برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (1420) با بیان اینکه بسیاری از مقدمات توسعه این مرکز از نظر سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آماده شده است، افزود: طبیعتاً کاستی هایی هم وجود دارد که باید بازبینی و نسبت به رفع آن ها اقدام کنیم.

وی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است.

مردم می توانند بدون مراجعه به سازمان ها از طرق مختلف مانند تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

سالاری ادامه داد: با توسعه مرکز 1420 برای بهبود مستمر فرآیند ها باید آمادگی داشته باشیم.

مسایلی که از سوی مخاطبان در تماس با این مرکز مطرح می شود باید با پاسخ فنی و کارشناسی مواجه شود و در نهایت منتج به بهبود فرایند و سیستم های این ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پاسخ به سوالات بیمه شدگان تأمین اجتماعی با توسعه مرکز 1420

افزایش پاسخ به سوالات بیمه شدگان تأمین اجتماعی با توسعه مرکز 1420