مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-27بين الملل

50 روز مذاکره بی حاصل / بازگشت برخی از اعضای هیأت دولتی به کابل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت کشور افغانستان در امور صلح اعلام کرد چهار عضو هیأت مذاکره کننده دولت در قطر که به کابل بازگشته اند، - تعدادی از نمایندگان هیأت دولتی افغانستان که برای مذاکرات صلح به دوحه رفته اند، در حالی پس از نزدیک به 50 روز گفتگو با گروه طالبان بدون کسب دستاوردی به کابل بازگشته اند که نگرانی درباره شکست مذاکرات بین دو طرف رو به افزایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت کشور افغانستان در امور صلح اعلام کرد چهار عضو هیأت مذاکره کننده دولت در قطر که به کابل بازگشته اند، بار دیگر عازم قطر خواهند شد.

عزیزالله فضلی مشاور وزیر کشور در امور صلح افغانستان امروز سه شنبه به رسانه های داخلی این کشور گفته است که سعادت منصور نادری ، فوزیه کوفی ، حکیم الله نقیبی و متین بیک ، به دلایل شخصی به افغانستان بازگشته اند.

این در حالی است که مقامات بلندپایه دولت افغانستان طی روز های اخیر و پس از حملات مرگبار به مراکز شهر ها در استان های غور ، هلمند ، کابل و خوست از عدم پیشرفت مذاکرات صلح و شدت حملات طالبان ابراز نگرانی کرده اند.

نماینده غیرنظامی ناتو در کابل و سازمان ملل متحد نیز این حملات را نکوهش کرده و گفته بود که ادامه این حملات روند صلح را به مخاطره خواهد افکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 روز مذاکره بی حاصل / بازگشت برخی از اعضای هیأت دولتی به کابل

50 روز مذاکره بی حاصل / بازگشت برخی از اعضای هیأت دولتی به کابل