مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-27دانش

انتصاب روسای دانشکده های دانشگاه علم و فرهنگ


با حکم رییس دانشگاه علم و فرهنگ، روسای دانشکده های«علوم انسانی»، «هنر و معماری»،«فنی و مهندسی» و «علوم گردشگری» منصوب شدند.

- با حکم رییس دانشگاه علم و فرهنگ، روسای دانشکده های علوم انسانی ، هنر و معماری ، فنی و مهندسی و علوم گردشگری منصوب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ طی احکام جداگانه ای که از سوی دکتر سیدسعید هاشمی- رییس دانشگاه- صادر شد، دکتر سیدجواد حسین زاده به سمت ریاست دانشکده علوم انسانی ، دکتر سیدمحمدمهدی اخوی یان به سمت ریاست دانشکده هنر و معماری ، دکتر منوچهر جهانیان به سمت ریاست دانشکده علوم گردشگری و دکتر علی نیکخو به سمت رییس دانشکده فنی و مهندسی به مدت 2 سال منصوب گردیدند.

تاکید بر لزوم انتخاب شایسته مدیران گروه های آموزشی و اساتید مدعو در راستای پاسخ کیفی به نیازها و خواسته های آموزشی و پژوهشی دانشجویان، تلاش در جهت توسعه کمی و کیفی فعالیت های علمی و پژوهشی اعضای هیات علمی، تلاش در جهت توسعه فعالیت های بین المللی و همچنین تلاش در جهت توسعه فعالیت های کارآفرینانه به منظور حصول الزامات دانشگاه کارآفرین از مهم ترین نکات اشاره شده در احکام صادره است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب روسای دانشکده های دانشگاه علم و فرهنگ

انتصاب روسای دانشکده های دانشگاه علم و فرهنگ