مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-27پزشكي

نصب المانی در مهریز برای پاسداشت زحمات کادر درمان


فرماندار مهریز از ساخت و نصب المانی در این شهر به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در این روزهای سخت کرونایی خبر داد.

- ایسنا/یزد فرماندار مهریز از ساخت و نصب المانی در این شهر به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در این روزهای سخت کرونایی خبر داد.

رضا زارع زاده با تقدیر از تلاش های کادر درمان به ویژه در مهریز، اظهار کرد: کادر درمان شهرستان از همان روزهای اول انتشار ویروس کرونا، با روحیه ایثارگرانه وارد میدان مبارزه با این بیماری شدند و با جانفشانی و صبوری در جهت درمان بیماران همچنان تلاش می کنند که جای قدردانی دارد.

وی گفت: در همین راستا و به پاس قدردانی از کادر درمان مهریز، ساخت المان مدافعان سلامت در دستور کار گرفته که در این رابطه از ایده پردازان و نخبگان شهرستان می خواهیم تا طرح و ایده خود را در خصوص این المان به فرمانداری شهرستان اعلام کنند.

وی از نصب این بنای یادبود در میدان پرستار مهریز خبر داد و تاکید کرد: کارشناسان بهداشتی توصیه کرده اند تا شهروندان به نکات بهداشتی اهمیت دهند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا از شیوع بیشتر کووید 19 جلوگیری شود.

فرماندار از مردم خواست تا به منظور جلوگیری از هدررفت تلاش های شبانه روزی کادر درمانی، حتماً در ترددهای شهری از ماسک استفاده کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المانی در مهریز برای پاسداشت زحمات کادر درمان

نصب المانی در مهریز برای پاسداشت زحمات کادر درمان