مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-27دانش

رهایی تدریجی دانشگاه از بند جغرافیا در عصر کرونا


رییس دانشگاه علامه طباطبایی، به رهایی تدریجی دانشگاه از بند جغرافیا در عصر کرونا اشاره کرد و جهانی شدن و شیوع کرونا را موجب از جاکندگی دانشگاه ها و کاهش محدودیت ها با حفظ وابستگی به مکان دانست.

- رییس دانشگاه علامه طباطبایی، به رهایی تدریجی دانشگاه از بند جغرافیا در عصر کرونا اشاره کرد و جهانی شدن و شیوع کرونا را موجب از جاکندگی دانشگاه ها و کاهش محدودیت ها با حفظ وابستگی به مکان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سلیمی، در یازدهمین نشست مجازی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که امروز (سه شنبه) با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، به پروژه های پژوهشی بین المللی دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد و گفت: پروژه مشترک با سازمان بهداشت جهانی و یونسکو در حوزه ارتباطات سلامت، دو پروژه از برنامه ژان مونه اتحادیه اروپایی در حوزه روابط بین الملل و پروژه های همکاری منطقه کشورهای عضو سازمان اکو با حضور استادانی از ده کشور عضو از اقدامات بین المللی این دانشگاه به شمار می رود.

وی درخصوص آموزش های بین المللی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: شرکت دانشجویان دانشگاه علامه در کلاس های دانشگاه های همکار در فرانسه، آلمان، اسپانیا و روسیه، اجرای دوره های مشترک در رشته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی تدریجی دانشگاه از بند جغرافیا در عصر کرونا

رهایی تدریجی دانشگاه از بند جغرافیا در عصر کرونا