مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-27پزشكي

صعود کرونا در تمام استان ها / فوت 28 نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت


سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به مرز 44 میلیون نفر نزدیک شده است، گفت: در هفته گذشته میانگین بروز موارد بستری مثبت و مرگ و میر ناشی از بیماری نسبت به هفته ماقبل، - سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به مرز 44 میلیون نفر نزدیک شده است، گفت: در هفته گذشته میانگین بروز موارد بستری مثبت و مرگ و میر ناشی از بیماری نسبت به هفته ماقبل، دارای روند رو به رشد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: شیوع ویروس کرونا در جهان همچنان رو به شتاب است و ما در مرحله حساس بیماری به ویژه در نیم کره شمالی زمین قرار داریم.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به مرز 44 میلیون نفر نزدیک شده و بیش از یک میلیون و 165 هزار نفر در دنیا، جان شان را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

وی افزود: در حال حاضر نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه تقریبا در تمامی استان های کشور صعودی است و به دنبال این روند افزایشی، متاسفانه شاهد بالا رفتن بی سابقه موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-19 در کشور هستیم.

لاری ادامه داد: در هفته گذشته میانگین بروز موارد بستری مثبت و مرگ و میر ناشی از بیماری نسبت به هفته ماقبل، دارای روند رو به رشد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود کرونا در تمام استان ها / فوت 28 نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت

صعود کرونا در تمام استان ها / فوت 28 نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت