مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-27سياسي

کار کنترل آرامستان اراک به صدور کارت تردد برای تشییع کنندگان کشید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ازدحام مردم در زمان تشییع اموات در آرامستان اراک، گفت: مقرر شد فردی که امور متوفی را انجام می دهد، - ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ازدحام مردم در زمان تشییع اموات در آرامستان اراک، گفت: مقرر شد فردی که امور متوفی را انجام می دهد، در مراجعه برای تحویل میت، 25 کارت تردد دریافت کند و باقی همراهان تماما در بیرون فضای آرامستان حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز اکرمی ششم آبانماه در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به نمایشگاه خودرویی که هفته گذشته در شهرستان خمین برگزار شد، گفت: اتفاق رخ داده در خمین به هیچ عنوان قابل قبول نیست، به همین دلیل فرماندار شهرستان همه ابعاد موضوع را بررسی و گزارش را مکتوب به ستاد ارسال کند.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته از سطح شهر اراک اظهار کرد: وضعیت استفاده از ماسک در شهر اراک مطلوب بود و اصناف نیز رعایت می کنند، اما آرامستان اراک بین ساعات 8 تا 14 در زمان تشییع اموات درگیر مشکلاتی است.

وی تصریح کرد: در بازه زمانی مذکور که فرد متوفی تحویل بازماندگان شده و تشییع می شود حدود 800 تا هزار نفر در یک محل جمع می شوند که بسیار خطرناک است، بر همین اساس مقرر شد که فردی که امور متوفی را انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار کنترل آرامستان اراک به صدور کارت تردد برای تشییع کنندگان کشید

کار کنترل آرامستان اراک به صدور کارت تردد برای تشییع کنندگان کشید