مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-27پزشكي

کشاکش بیمارستان های قدیمی ساز خوزستان در بحران ها


دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه قدیمی بودن مراکز درمانی خوزستان در بحران مشکلاتی به وجود می آورند، - ایسنا/خوزستان دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه قدیمی بودن مراکز درمانی خوزستان در بحران مشکلاتی به وجود می آورند، بر لزوم رفع نقاط حادثه خیز در بیمارستان های خوزستان تاکید کرد.

سیدمنوچهر سروری نژاد در نشست خبری امروز که (6 آبان ماه) در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل از پیدایش انسان های اولیه وجود داشته و همیشه با زندگی انسان ها عجین بوده است.

انسان های اولیه برای در امان ماندن از حمله حیوانات وحشی معمولا به بالای درختان، غارها و مکان های امن پناه می بردند و یا برای در امان ماندن از جنگ ها، قلعه هایی ساخته می شد و یا خندق هایی کنده می شد تا مردم آسایش داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پدافند غیرعامل در واقع کاهش آسیب پذیری در برابر خطرات، بلایا و بحران ها است و به مراتب کم هزینه تر از پدافند عامل است زیرا همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

دستگاه های اکسیژن ساز مانند بمب هستند دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به نقش بیمارستان ها در شرایط بحرانی، گفت: در همه بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاکش بیمارستان های قدیمی ساز خوزستان در بحران ها

کشاکش بیمارستان های قدیمی ساز خوزستان در بحران ها