مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-27حوادث

عشایر قبل از واکسیناسیون دام هایشان کوچ نکنند


رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از آغاز واکسیناسیون رایگان دام های عشایر در این شهرستان خبر داد و از عشایر درخواست کرد که تا انجام کامل واکسیناسیون اقدام به کوچ نکنند.

- دکتر عادل بصیری ‍محمدپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ساله اکیپ های واکسیناسیون استان برای واکسیناسیون دام های عشایر به مناطق جنوبی و مرزی کشور اعزام می شد که با توجه به شرایط بیماری کرونا قبل از کوچ در استان در شهرستان اسدآباد در این بازه از زمان واکسیناسیون رایگان دام های عشایر در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه از عشایر این شهرستان درخواست داریم در اجرای این طرح با اکیپ های عملیاتی دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند و تا انجام کامل واکسیناسیون اقدام به کوچ نکنند، افزود: این فاز واکسیناسیون عشایر به صورت رایگان در دو نوبت واکسن بروسلوز بره و بزغاله و PPR در جمعیت دامی تا 18 ماه و سپس در مرحله دوم واکسیناسیون عمومی آبله و تب برفکی انجام خواهد شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد اضافه کرد: با اجرای عملیات واکسیناسیون علیه بیماری های دام زمینه کاهش دام های مبتلا به بیماری ها و سلامت و بهداشت عمومی جامعه فراهم می شود.

وی در ادامه از کشف و شناسایی 120 کیلوگرم گوشت مرغ و دام فاسد از دو واحد قصابی و مرغ فروشی این شهرستان در بازرسی های مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر قبل از واکسیناسیون دام هایشان کوچ نکنند

عشایر قبل از واکسیناسیون دام هایشان کوچ نکنند