مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-27دانش

الگوی جدید تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو ابلاغ شد


«الگوی جدید تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو» با تصویب شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، از سوی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ابلاغ شد.

- الگوی جدید تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو با تصویب شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، از سوی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در ابلاغیه دکتر علی خاکی صدیق به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی چنین آمده است: شایسته است دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی طبق الگوی اعلامی نسبت به فراهم آوردن زمینه لازم برای درخواست ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1401-1400 با لحاظ توزیع متوازن و متناسب ظرفیت کل به رشته گرایش ها و مقاطع تحصیلی مبتنی بر اصول و مبانی آمایش آموزش عالی، نیاز بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حفظ و ارتقای کیفیت آموزش عالی اقدام کنند.

از آنجا که در اجرای الگوی یادشده، اطلاعات و آمار اعضای هیئت علمی تمام وقت در سامانه آموزش عالی (HES) مبنای تصمیم گیری خواهد بود، ضروری است آن دانشگاه/ مؤسسه آموزش عالی نسبت به به روزرسانی و اخذ تأییدیه های لازم از مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت متبوع برای اعضای هیئت علمی تمام وقت خود حداکثر تا پایان آبان ماه 1399 در سامانه یادش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی جدید تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو ابلاغ شد

الگوی جدید تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو ابلاغ شد