مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-27دانش

فیلترینگ ناقص باعث شد بیش از 30 میلیون فیلترشکن اضافه شود


دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فیلترینگ ناقص باعث شده که بیش از 30 میلیون فیلترشکن در کشور اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، هفتمین جلسه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر ضرورت اصلاح و بازبینی در مدل های تصمیم سازی در شوراهای کشور، پیشنهاد داد: فضای دوم آموزش و پرورش مبنای تهیه سند آموزش در فضای مجازی قرار گیرد و به همین منظور کمیته فضای دوم آموزش و پرورش با عضویت افراد متخصص در این حوزه تشکیل شود.

وی ادامه داد: در تهیه سند آموزش در فضای مجازی این سوال مطرح می شود که منظور از فضای مجازی صرفاً شبکه شاد است؟ و همین طور این سوال مطرح است که آموزش در فضای مجازی برای آموزش و پرورش مورد بحث است یا آموزش و پرورش در فضای دوم؟ استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران با اشاره به خصایص معماری اینترنت، افزود: محیط مجازی دارای قابلیت خوشه ای، رده بندی و یکپارچگی است و در واقع هر کاربری به عنوان یک تولید کننده در این محیط فعال است.

عاملی با اشاره به دوفضایی شدن جهان، افزود: فضای دوم را نمی توان از آموزش و پرورش مستقل کرد چرا که فضای دوم ادامه آموزش و پرورش است و در واقع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگ ناقص باعث شد بیش از 30 میلیون فیلترشکن اضافه شود

فیلترینگ ناقص باعث شد بیش از 30 میلیون فیلترشکن اضافه شود