مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-27اقتصادي

92 واحد از 135 صادرکننده سمنانی به تعهدات ارزی خود عمل کردند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به عمل به تعهدات ارزی از سوی بخش زیادی از صادرکنندگان این استان گفت: تاکنون 92 واحد از 135 واحد صادر کننده کالا، - ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به عمل به تعهدات ارزی از سوی بخش زیادی از صادرکنندگان این استان گفت: تاکنون 92 واحد از 135 واحد صادر کننده کالا، به تعهدات ارزی خود عمل کردند.

علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان 6 آبان در جلسه ویدئو کنفرانسی کارگروه توسعه صادرات استان اظهار کرد: خوشبختانه صادرات استان سمنان در نیمه اول امسال با رشد هشت درصدی از نظر ارزش ارزی صادرات روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه افزایش درآمدهای حاصل از صادرات کالا، از سیاست های اصلی دولت است، اظهار کرد: در سال جاری با اقدامات صورت گرفته و علی رغم تمامی مشکلات و محدودیت های موجود، درآمد حاصل از صادرات کالا از استان افزایش داشته به صورتی که افزایش 8 درصدی ارزش ارزی صادرات کالا برای استان محقق شد.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: کشورهای همسایه به عنوان بازاری بسیار مطلوب برای توسعه صادرات کشور و استان است و نیاز است تا با رصد مشکلات صادرات و رفع آنها در استان، استفاده حداکثری از این ظرفیت و افزایش نرخ صادات استان در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 واحد از 135 صادرکننده سمنانی به تعهدات ارزی خود عمل کردند

92 واحد از 135 صادرکننده سمنانی به تعهدات ارزی خود عمل کردند