مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-27اقتصادي

یک بام و دو هوای شائبه برانگیز ستاد کرونا/ کتابخانه ها تعطیل هستند یا نه؟


در پی ابلاغیه های ستاد ملی کرونا و محدودیت های اعمال شده برای 43 شهرستان و تعطیلی گروه های شغلی 2، 3 و 4 ، اما هنوز تکلیف تهران در برخی مشاغل آن به جز دماوند و ورامین مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در پی و محدودیت های اعمال شده برای 43 شهرستان در گروه های شغلی 2، 3 و 4 و تعطیلی آنها اما هنوز تکلیف تهران در برخی مشاغل آن به جز دماوند و ورامین مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه مشاغل گروه دو، سه و چهار در تهران فقط در شهرستان های دماوند و ورامین تعطیل شده اند با این حساب طبق همین مصوبه برخی مراکز فرهنگی از جمله کتابخانه ها تعطیل نخواهند بود! اما در راستای نحوه فعالیت کتابخانه ها ظاهرا استانداری تهران نیز تصمیم گیرنده بوده از این رو با  مهدی رمضانی  معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، گفت وگویی صورت گرفت تا جزییات فعالیت کتابخانه ها مشخص شود چرا که طبق اطلاعیه جدید این بخش تعطیل اعلام نشده است! * گنجاندن نام کتابخانه ها در سرفصل مشاغل فرهنگی و تصمیم گیری درباره آن مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در گفت وگو با فارس درباره نحوه فعالیت کتابخانه ها با توجه به ابلاغیه جدید ستاد ما نیز مثل سایر دستگاه ها پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای شائبه برانگیز ستاد کرونا/ کتابخانه ها تعطیل هستند یا نه؟

یک بام و دو هوای شائبه برانگیز ستاد کرونا/ کتابخانه ها تعطیل هستند یا نه؟