مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-27اقتصادي

طرح تعویض قلیان با لوازم ورزشی و برنامه تغذیه و تمرین ورزشی


رییس هیات انجمن های ورزشی بروجرد گفت: طرح تعویض قلیان با لوازم ورزشی و برنامه تغذیه و تمرین ورزشی در شهرستان اجرا می شود.

- ایسنا/لرستان رییس هیات انجمن های ورزشی بروجرد گفت: طرح تعویض قلیان با لوازم ورزشی و برنامه تغذیه و تمرین ورزشی در شهرستان اجرا می شود.

مهدی گودرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش در بین جوانان و خانواده ها و مضراتی که قلیان برای جامعه دارد طرح تعویض قلیان با وسایل ورزشی و ارائه برنامه غذایی و برنامه تمرینی رایگان توسط متخصصین و کارشناسان ورزشی اجرایی می شود.

وی با اشاره به افزایش مصرف دخانیات و قلیان در سنین جوانی و نوجوانی اضافه کرد: مصرف قلیان دروازه ورود به اعتیاد و استعمال انواع مواد مخدر است که گرایش به ورزش و تداوم آن در زندگی موجب دوری از مواد مخدر و ایجاد نشاط و شادابی و سلامت اجتماعی در افراد خواهد شد.

گودرزی با اشاره به جزییات اجرای این طرح، افزود: در راستای آگاه سازی بیش از پیش نسبت به خطرات و مضرات دخانیات و حضور جوانان و نوجوانان در مکان هایی چون قهوه خانه و قلیان سراها، این طرح توسط هیات انجمن های ورزشی شهرستان اجرا خواهد شد.

رییس هیات انجمن های ورزشی بروجرد خاطرنشان کرد: شهروندان بروجردی می توانند از روز یکشنبه 11 آبان به مدت 15 روز در روزهای یک شنبه و پنج شنبه هر هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تعویض قلیان با لوازم ورزشی و برنامه تغذیه و تمرین ورزشی

طرح تعویض قلیان با لوازم ورزشی و برنامه تغذیه و تمرین ورزشی