مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-27دانش

یازدهمین جشنواره دانشجویی «سیمرغ» چگونه برگزار خواهد شد؟


سفیر جشنواره بین المللی سیمرغ گفت: امسال برای اولین بار در کنار بخش آزاد و بین الملل،  بخش ملی به جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ اضافه شده است که عموم مردم می توانند در آن شرکت کرده و این باعث شده جشنواره سطح ملی پیدا کند.

- یازدهمین جشنواره دانشجویی سیمرغ چگونه برگزار خواهد شد؟ ایسنا/خراسان رضوی سفیر جشنواره بین المللی سیمرغ گفت: امسال برای اولین بار در کنار بخش آزاد و بین الملل،  بخش ملی به جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ اضافه شده است که عموم مردم می توانند در آن شرکت کرده و این باعث شده جشنواره سطح ملی پیدا کند.

شهرزاد بهاور در گفت وگو با ایسنا در خصوص معرفی جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی سیمرغ اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ یک جشنواره بین المللی است که 10 سال است در شهرهای مختلف در 3 بخش برگزار شده است.

از آنجایی که میزبان وزارت بهداشت است بخش اصلی ویژه دانشجویان علوم پزشکی و بخش دوم ویژه کارمندان و اساتید علوم پزشکی و بخش سوم ویژه دانشجویان دانشگاه های تحت نظر وزارت علوم است که در این بخش دانشجویان وزارت علوم با بخش بین الملل به رقابت می پردازند.

وی افزود: تنها تفاوت این بخش ها در بخش آزاد است که ویژه دانشجویان علوم پزشکی است که موضوع تمام آثار می توانست آزاد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره دانشجویی «سیمرغ» چگونه برگزار خواهد شد؟

یازدهمین جشنواره دانشجویی «سیمرغ» چگونه برگزار خواهد شد؟