مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-27فرهنگي

بحران در قلب تئاتر خیابانی/ ارتزاق هنرمندان تئاتر دچار مشکل است


سامان خلیلیان مدیر دفتر تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی گفت: این روزها خطر بیخ گوش هنرمندان تئاتر و در قلب آن هم هنرمندان تئاتر خیابانی است که ارتزاقشان همه از جشنواره ها و فعالیت های خیابانی و میدانی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، از اسفند ماه سال گذشته که مراکز فرهنگی و هنری و دیگر مراکز پر خطر به دلیل شیوع ویروس و وخیم شدن اوضاع تهران و برخی دیگر شهرها بودیم به طوریکه دو مرتبه سالن ها تعطیل شد و همه در یک شوک تعطیلی فرو رفتند.

بماند که همان بازگشایی مجدد هم دردی از کسی دوا نکرد چرا که مردم از حضور در سالن های تئاتر و سینما می ترسیدند و برای امنیت جانی حتی با وجود رعایت همه پروتکل ها باز هم بذر امید را در دل ها نکاشت اما با این وجود یک روزنه ای برای امیدواری های آتی شد به طوریکه خود هنرمندان کم کم به وجد آمده و شروع به کارهایی کردند که بهرحال تق و لق چرخ تئاتر را می گرداند از اجرای نمایش های خیابانی در مراسم های مختلف با رعایت پروتکل ها تا اجراهای صحنه ای و همینطور فراخوان برپایی جشنواره های مختلف از جمله فجر که البته آن هم هنوز برپایی اش در هاله ای از ابهام است.

خیلی ها در این مدت دست به فعالیت های آنلاین تئاتر و سینما زدند، فیلم تئاتر تولید کردند و اجراهای آنلاین گذاشتند و خوشبختانه هم قدری موفق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در قلب تئاتر خیابانی/ ارتزاق هنرمندان تئاتر دچار مشکل است

بحران در قلب تئاتر خیابانی/ ارتزاق هنرمندان تئاتر دچار مشکل است