مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-27اقتصادي

سیستم خودران تسلا حروف قرمز را با چراغ قرمز اشتباه گرفت!


سیستم خودران خودروهای برقی و خودران تسلا حروف قرمز تابلوی یک پمپ بنزین را با چراغ راهنمایی اشتباه گرفت و به نظر می رسد این سیستم هنوز مسیری طولانی در پیش دارد.

- سیستم خودران تسلا حروف قرمز را با چراغ قرمز اشتباه گرفت! سیستم خودران خودروهای برقی و خودران تسلا حروف قرمز تابلوی یک پمپ بنزین را با چراغ راهنمایی اشتباه گرفت و به نظر می رسد این سیستم هنوز مسیری طولانی در پیش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، هفته گذشته در مورد عرضه نسخه بتا و کامل رانندگی خودران تسلا برای چند صاحب خودروهای تسلا گزارش دادیم.

اگرچه فناوری خودران یا همان رانندگی خودکار طی چند سال گذشته به طرز غیر قابل انکاری مسیر پیشرفت طولانی را طی کرده است، اما هرگز نباید از این نکته غافل شد که این فناوری هنوز هم باید راه زیادی را طی کند.

شاهدی بر این ادعا، موردی است که یکی از صاحبان تسلا به تازگی با آن برخورده است و فیلمی را بارگذاری کرده که نشان می دهد خودروی تسلا مدل 3 وی، تابلوی یک پمپ بنزین را با چراغ راهنمایی اشتباه می گیرد.

این فیلم، نمایی از داخل خودروی تسلا مدل 3 را نشان می دهد که سیستم اتوپایلت این خودرو با دیدن یک بنر در پمپ بنزین که با حروف قرمز رنگ روی آن نوشته شده است، آن را با چراغ راهنمایی اشتباه می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم خودران تسلا حروف قرمز را با چراغ قرمز اشتباه گرفت!

سیستم خودران تسلا حروف قرمز را با چراغ قرمز اشتباه گرفت!