مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-27دانش

نحوه تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو تغییر کرد


با تصویب شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، «الگوی جدید تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو» از سوی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، با تصویب شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، «الگوی جدید تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو» از سوی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ابلاغ شد.

در ابلاغیه علی خاکی صدیق به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی چنین آمده است: دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی باید طبق الگوی اعلامی نسبت به فراهم آوردن زمینه لازم برای درخواست ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1401-1400 با لحاظ توزیع متوازن و متناسب ظرفیت کل به رشته گرایش‌ها و مقاطع تحصیلی مبتنی بر اصول و مبانی آمایش آموزش عالی، نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حفظ و ارتقای کیفیت آموزش عالی اقدام کنند.

از آنجا که در اجرای الگوی یادشده، اطلاعات و آمار اعضای هیئت علمی تمام‌وقت در سامانه آموزش عالی (HES) مبنای تصمیم‌گیری خواهد بود، ضروری است آن دانشگاه/ مؤسسه آموزش عالی نسبت به‌روزرسانی و اخذ تأییدیه‌های لازم از مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت متبوع برای اعضای هیئت علمی تمام‌وقت خود حداکثر تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو تغییر کرد

نحوه تخصیص ظرفیت پذیرش دانشجو تغییر کرد