مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-27دانش

کلاس نو دانشجویان دانشگاه شریف از 17 آبان آغاز می شود


دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد با توجه به تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری، کلاس نودانشجویان این دانشگاه با تاخیر و از 17 آبان ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص شروع دیرهنگام کلاس های دانشجویان نوورود اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است؛ نظر به تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون های سراسری سال 1399 و مدت زمان پیش بینی شده برای انجام فرآیند ثبت نام و انتخاب واحد درسی دانشجویان نوورود، کلاس های مربوط به این دسته از دانشجویان از روز شنبه 17 آبان 1399 آغاز خواهد شد.

جهت اطلاع دانشجویان نوورود از آدرس مجازی کلاس ها، لازم است آدرس این کلاس ها از طریق معاونت آموزشی دانشکده ها در سامانه آموزش ثبت شود، به گونه ای که دانشجویان در هنگام اخذ درس، از آدرس برگزاری کلاس مطلع شوند.

نظر به آنکه ممکن است ثبت نام تعدادی از دانشجویان نوورود به دلیل نقص مدارک با تاخیر انجام شود، پیشنهاد می شود در هفته های ابتدایی شروع کلاس های این دسته از دانشجویان ترجیحاً از آدرس های عمومی مختص به اساتید روی سامانه کلاس های مجازی (vclass) برای برگزاری کلاس ها استفاده شود.

(به جای استفاده از لینک اختصاصی دروس روی این سامانه که از طریق سامانه درس افزار شریف (cw) دسترسی به آن برای دانشجویان ثبت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس نو دانشجویان دانشگاه شریف از 17 آبان آغاز می شود

کلاس نو دانشجویان دانشگاه شریف از 17 آبان آغاز می شود