مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-27اقتصادي

افتتاح دو کتابخانه تخصصی کودک در هفته کتاب/ افزایش مساحت کتابخانه ای کشور


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی ضمن تشریح برنامه های 6 ماه ابتدایی سال 99، به چگونگی فعالیت کتابخانه ها در روزهای اخیر در استان ها و شهرهای مختلف اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، صبح امروز سه شنبه ششم آبان ماه طی یک نشست خبری به تشریح فعالیت های 6 ماه نخست سال 99 این نهاد پرداخت و در ادامه گزارشی از جشنواره کتابخوانی رضوی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این نشست خبری در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد و در آن مهدی رمضانی گفت: یکی از اتفاقاتی که هر سال برگزار می شد برگزاری حداقل سه نشست خبری بود اما امسال به واسطه کرونا برنامه ها تغییر کرد و در آن راستا یکی از اتفاقاتی که قرار بود همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه ها رخ دهد، افتتاح کتابخانه مرکزی یزد ، بود.

این کتابخانه اکنون مدتی است آماده بهره برداری شد اما متأسفانه بیماری کرونا فاصله ای در جهت افتتاح آن انداخته است در صورتی که این کتابخانه آماده بهره برداری بوده و ما در انتظار فرصتی برای این مسأله هستیم.

رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی هم اشاره کرد و مروری بر آمار مشارکت کنندگان آن داشت و گفت: جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو کتابخانه تخصصی کودک در هفته کتاب/ افزایش مساحت کتابخانه ای کشور

افتتاح دو کتابخانه تخصصی کودک در هفته کتاب/ افزایش مساحت کتابخانه ای کشور