مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-27اقتصادي

مجوز استخراج ارز دیجیتال را از کجا باید گرفت؟


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: تا کنون فرودگاه پیام، شرکت ماموت و چند واحد در شهرک های صنعتی استان مجوز استخراج ارز دیجیتالی را دریافت و با پرداخت تعرفه مشخص شده برای استخراج، - ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: تا کنون فرودگاه پیام، شرکت ماموت و چند واحد در شهرک های صنعتی استان مجوز استخراج ارز دیجیتالی را دریافت و با پرداخت تعرفه مشخص شده برای استخراج، هیچ مشکلی برای مصرف برق ندارند.

بهنام بیات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه هر دستگاه استخراج ارز دیجیتال حدود پنج کیلووات یعتی به اندازه مصرف برق سالانه یک خانوار برق مصرف می کند، اظهار کرد: برای بهره برداری از مزارع استخراج رمز ارز، فعالان ماینینگ باید نسبت به دریافت مجوز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آنها غیرقانونی تلقی می شود.

وی ادامه داد: تا کنون فرودگاه پیام، شرکت ماموت و چند واحد در شهرک های صنعتی استان مجوز استخراج ارز دیجیتالی را دریافت و با پرداخت تعرفه مشخص شده برای استخراج، هیچ مشکلی برای مصرف برق ندارند.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل صادر شده در خصوض ضرورت استفاده ادارات و دستگاه های دولتی از انرژی های نو افزود: طبق قانون بودجه سال 97، باید 20 درصد مصرف برق ادارات از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استخراج ارز دیجیتال را از کجا باید گرفت؟

مجوز استخراج ارز دیجیتال را از کجا باید گرفت؟