مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-27اقتصادي

وزیر راه: تغییرات نرخ ارز بر قیمت مسکن هم تاثیر گذاشت


طی دوسال گذشته شاهد جنگ اقتصادی بودیم و تغییرات نرخ ارز روی قیمت زمین و مسکن تاثیر داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مهر، محمد اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال رحمت الله نوروزی پیرامون علت کمبود تولید مسکن در کشور، گفت: ما طی دو سال گذشته شاهد التهابات زیادی در زمینه نرخ ارز و جنگ اقتصادی علیه کشورمان بودیم که این مساله تأثیرات خودش را در بخش های مختلف اقتصادی و همچنین مسکن گذاشت.

وی بیان کرد: تغییرات نرخ ارز روی همه کالاها و خدمات و به ویژه زمین و مسکن تأثیر داشته است اما ما برای رسیدن به تولید و عرضه پایدار مسکن، سیاست ها و برنامه های پایداری را اجرا کرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بنده در زمان رأی اعتماد تعهد دادم که در وهله اول مسکن مهر تکمیل و به اتمام برسد و از سوی دیگر طرح اقدام ملی مسکن را با هدف تولید 400 هزار واحد مسکونی برنامه ریزی کردیم.

اسلامی افزود: با توجه به هماهنگی هایی که صورت گرفت، در سراسر کشور اقدامات بسیار خوبی برای تکمیل پروژه های مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن انجام شده و شاهد جریان پایداری در این عرصه هستیم.

وی تصریح کرد: به استثنای تعداد کمی از واحدهای مسکونی که مشکلات حقوقی و قضایی دارند، اغلب واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده و ما به دنبال تکمیل واحدهای مسکونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: تغییرات نرخ ارز بر قیمت مسکن هم تاثیر گذاشت

وزیر راه: تغییرات نرخ ارز بر قیمت مسکن هم تاثیر گذاشت