مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27اقتصادي

درخواست راه اندازی پایانه صادراتی استان سمنان


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از ارائه درخواست راه اندازی پایانه صادراتی استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی سلامتی پیش از ظهر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی کارگروه توسعه صادرات استان سمنان اظهار کرد: درخواست مجوز برای راه اندازی پایانه صادراتی استان سمنان توسط شرکت بین المللی سیلوهای قله کویر، مجری طرح سردخانه 15 هزار تنی استان ارائه شده است.

او گفت: طرح سردخانه 15 هزار تنی استان توسط پیمانکار با سرمایه گذاری بالغ بر 100 میلیارد تومان و مشارکت سرمایه گذار خارجی در حال اجراست.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اضافه کرد: این طرح در حال حاضر بالغ بر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سرمایه گذار قصد دارد تا به منظور ارتقای طرح و افزایش پتانسیل و ظرفیت های این مجموعه، پایانه صادراتی را نیز به این طرح الحاق کند.

سلامتی بیان کرد: پایانه صادراتی استان امری بسیار مطلوب و حائز اهمیت است و می توان از این ظرفیت سرمایه گذاری به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

او اضافه کرد: این طرح با موافقت اعضا در این کارگروه تصویب و سیر انجام مابقی مراحل اداری در دستور کار قرار می گیرد و سرمایه گذار نیز موظف است در کمترین زمان ممکن طرح توجیهی خود را ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست راه اندازی پایانه صادراتی استان سمنان

درخواست راه اندازی پایانه صادراتی استان سمنان