مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27اقتصادي

طرح توسعه شرکت گلدشت افشره به بهره برداری رسید


طرح توسعه شرکت گلدشت افشره با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بهره برداری رسید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمد مخبر پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه گلدشت افشره در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای ایجاد اشتغال در کشور اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، اظهار کرد: مهم ترین هدف ستاد اجرایی فرمان امام در سال جدید ایجاد  300 هزار شغل در کشور است که 200 هزار شغل توسط بنیاد برکت و مابقی توسط شرکت های دانش بنیان ایجاد می شود.

وی با اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده در حوزه بنگاه های کوچک و خرد افزود: بر اساس آمار 10 هزار میلیارد تومان  اعتبار برای بنگاه های اقتصادی کوچک و خرد در نظر گرفته شده و خوشبختانه بخشی از آن تأمین شده است.

  رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور از امضای تفاهم نامه با استانداری گیلان در خصوص ایجاد 60 هزار شغل در استان گیلان خبر داد و گفت: امروز تفاهم نامه ای با استانداری گیلان امضا و در این تفاهم نامه برای 60 هزار نفر در غالب 10 هزار طرح و با میزان سرمایه گذاری دو هزار و 500 میلیارد تومان اشتغال ایجاد می شود.

مخبر یکی از اهداف ستاد اجرایی فرمان امام را توجه به ایجاد اشتغال در کشور دانست و تصریح کرد: کشور در شرایط اقتصادی سختی قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه شرکت گلدشت افشره به بهره برداری رسید

طرح توسعه شرکت گلدشت افشره به بهره برداری رسید