مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27اقتصادي

اتاق فرهنگ کودک در موزه مردم شناسی اوز راه اندازی می شود


مسئول موزه مردم شناسی شهرستان اوز از راه اندازی اتاق فرهنگ کودک در این موزه خبر داد.

- شریف بازرگانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مخاطبین همیشگی موزه مردم شناسی اوز، کودکان ونوجوانان این مرز و بوم بوده و هستند، گفت: حدود یک سال قبل تصمیم گرفتیم که یکی از اتاق های موزه مردم شناسی اوز را منحصراً به کودکان اختصاص دهیم.

وی اضافه کرد: در این اتاق اسباب و لوازمی که مخصوص این قشر است (قبل از تولد تا حدود نوجوانی) را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهیم داد.

بازرگانی، ادامه داد: متأسفانه به علت شیوع کرونا برنامه ما با مشکلاتی مواجه شد اما در پی برگزاری چندین برنامه موفق در موزه مردم شناسی اوز به مناسبت هفته ملی کودک در مهر ماه 1399، خون تازه ای در این ایده جاری گشت و تصمیم گرفتیم راه اندازی اتاق کودک را با جدیت بیشتر ادامه دهیم.

مسئول موزه مردم شناسی شهرستان اوز در ادامه، گفت: از کلیه علاقمندان به کودک و نوجوان در شهرستان اوز دعوت می کنیم برای محقق شدن این برنامه ما را یاری کنند.

به گفته بازرگانی، این همکاری می تواند شامل اهدای اشیای و لوازم کودکی، اسباب بازی و لوازم انواع بازی ها قدیمی، همکاری در تزیین اتاق کودک، اهدای تصاویر کودکان قدیم و جدید، ارائه مشاوره به کسانی که دست اندر کار انجام این کار هستند و … است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فرهنگ کودک در موزه مردم شناسی اوز راه اندازی می شود

اتاق فرهنگ کودک در موزه مردم شناسی اوز راه اندازی می شود