مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-27اجتماعي

بیش از 368 هزار دانش آموز گیلانی واجد رأی دادن در انتخابات شوراها


معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی، گفت: بیش از 368 هزار دانش آموزان گیلان واجد شرایط رأی دادن در این انتخابات هستند.

- جمیل عباسی غریب در گفتگو با این انتخابات به صورت آنلاین و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 368 هزار و 440 دانش آموز گیلانی واجد شرایط رأی دادن در انتخابات شوراهای دانش آموزی هستند، گفت: این تعداد دانش آموز در سه هزار و 721 واحد آموزشی هستند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات از پایه سوم ابتدایی به بالاتر برگزار خواهد شد، افزود: مدارسی که آموزش های آنها در بستر شبکه شاد انجام می شود به واسطه اپلیکیشن انتخابات شوراهای دانش آموزی می توانند به صورت آنلاین در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات کاندیدا نیز به صورت آنلاین و از طریق همین شبکه انجام شده است، گفت: در مدارس روستایی و مدارس دارای دانش آموزان کم این انتخابات به صورت حضوری برگزار می شود.

عباسی غریب در ادامه هدف از برگزاری این انتخابات در سطح مدارس را تحکیم و تعمیق ارزش های دینی و اخلاقی، تسهیل در اجرای برنامه های آموزش و پرورش در مدارس، تمرین مسئولیت پذیری و تقویت روحیه نقادی و انتقاد پذیری اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 368 هزار دانش آموز گیلانی واجد رأی دادن در انتخابات شوراها

بیش از 368 هزار دانش آموز گیلانی واجد رأی دادن در انتخابات شوراها