مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-27پزشكي

قرارگاه معنویت و سلامت سپاه در خدمت مردم


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از قرارگاه معنویت و سلامت سپاه که از حضور خود در عرصه های مختلف مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرده خواست با اقناع افکار عمومی در جهت کاهش و کنترل ویروس کرونا همچون گذشته اثرگذار باشند.

-   / طلاب در اقناع افکار عمومی به جهت کاهش شیوع کرونا اثرگذارند   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درشت، ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان صبح امروز با حضور در مقر شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، معاونین و همچنین مسؤولان نهاد نمایندگی نواحی سپاه استان دیدار و گفت وگو کرد.

طلاب در اقناع افکار عمومی به جهت کاهش شیوع کرونا اثرگذارند ارسلان سالاری در این نشست با اشاره به مشکلات عدیده دانشگاه علوم پزشکی گیلان ازجمله در زیرساخت های بهداشت و درمان اظهار کرد: بسیاری از پروژه های عمرانی ازجمله در بخش درمان بسیار فرسوده و نیازمند توسعه هستند.

وی با اشاره به عقب ماندگی گیلان در بخش های بیمارستانی و مراکز درمانی، افزود: بسیاری از استان ها طرح های تحول سلامت و بهداشت شهری خود را به اتمام رسانده و علاوه بر توسعه تجهیزات، نیروی انسانی آن را نیز تأمین کرده اند اما در گیلان تقریباً هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه معنویت و سلامت سپاه در خدمت مردم

قرارگاه معنویت و سلامت سپاه در خدمت مردم