مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-27پزشكي

«رمدسیویر» به روند بهبود برخی بیماران کمک کرده است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: داروهای زیادی براساس علائم بالینی افراد برای بیماران مبتلا به کروناویروس استفاده می شود اما «رمدسیویر» به عنوان یک داروی ضدویروس تاحدودی تأثیرگذار بوده است.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: داروهای زیادی براساس علائم بالینی افراد برای بیماران مبتلا به کروناویروس استفاده می شود اما رمدسیویر به عنوان یک داروی ضدویروس تاحدودی تأثیرگذار بوده است.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اکثر بیماری ها داروی اختصاصی دارند اما هیچ داروی اختصاصی برای درمان کروناویروس وجود ندارد، اظهار کرد: کلروکین، کلترا، رمدسیویر و فاویپیراویر داروهایی هستند که برای بیماران مبتلا به کرونا استفاده می کنیم و رمدسیویر دارویی بوده که به روند بهبود برخی بیماران کمک کرده است.

جلیلی تصریح کرد: هیچ داروی اختصاصی برای درمان کروناویروس وجود ندارد اما رمدسیویر چون یک داروی ضدویروس است، در درمان برخی بیماران مؤثر بوده است.

وی در رابطه با وضعیت بیمارستان های استان، تشریح کرد: در فاز اول این بیماری، 750 تخت پیش بینی کرده بودیم اما با توجه به روند افرایشی مراجعات به بیمارستان ها، افزایش تخت داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رمدسیویر» به روند بهبود برخی بیماران کمک کرده است

«رمدسیویر» به روند بهبود برخی بیماران کمک کرده است