مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-27دانش

برگزاری وبینار مبانی تئوری کشت بافت گیاهی


انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه یزد و شاخه دانشجویی انجمن ایمنی زیستی ایران وبینار مبانی تئوری کشت بافت گیاهی را برگزار می کنند.

- انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه یزد و شاخه دانشجویی انجمن ایمنی زیستی ایران وبینار مبانی تئوری کشت بافت گیاهی را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، مقدمه ای بر کشت بافت گیاهی، تجهیز آزمایشگاه کشت بافت، آشنایی با محیط های کشت و تکنیک های کشت ببافت گیاهی از جمله سرفصل های این وبینار است که با تدریس مهنس علیرضا علیزاده (دانشجوی کارشناسی ارشد ژنتیک و به نژادی) برگزار می شود.

فناوری زیستی یکی از علوم پیشرفته جهان به شمار می رود که با دستاوردهای شگرف خود توانسته باب های جدیدی را به روی دانشمندان بگشاید.

کشت بافت گیاهی که ثمره همین علم است روشی را پیش پای محققان این عرصه باز کرده که نسبت به روش های قدیمی اصلاح گیاهان بسیار قدرتمندتر و توانمندتر ظاهر شده و امکان تولید گیاهانی عاری از ویروس، پیوند بافت گیاهی، استخراج برخی مواد و … در محیطی جامد، نیمه جامد یا مایع را فراهم می کند.

وبینار مبانی تئوری کشت بافت گیاهی چهارشنبه هفتم آبان ساعت 18 و پنجشنبه 8 آبان ساعت 10 برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آی دی @Biotechnology_Yazd یا شماره تلفن 09918625271 در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار مبانی تئوری کشت بافت گیاهی

برگزاری وبینار مبانی تئوری کشت بافت گیاهی