مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-27اقتصادي

پروژه های «جهش تولید» در خراسان شمالی بیش از 94 میلیارد تومان بودجه می گیرند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به 81 پروژه سند جهش تولید استان گفت: این پروژه درمجموع بیش از 94 میلیارد تومان بودجه دولتی ملی و استانی می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حسن پارسی پور صبح امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با اشاره به سند امضاشده باید باعث ایجاد تغییر محسوب در زندگی مردم شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی به جزییات این طرح ها اشاره کرد و افزود: در بخش کشاورزی 6 پروژه دولتی و 31 پروژه بخش خصوصی است که مجموعاً 27 میلیارد تومان اعتبارات ملی، 23 میلیارد تومان اعتبارات استانی، 19 و 900 میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش و 33 میلیارد تومان تسهیلات ثابت است.

وی پروژه های بخش صنعت و معدن را 33 پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه ها تمام توسط بخش خصوصی اجرایی می شود که 7 میلیارد تومان اعتبارات استانی برای اجرای زیرساخت های استانی در نظر گرفته شده و 64 میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه در گردش و 262 میلیارد تومان سرمایه ثابت در نظر گرفته شده است.

پارسی پور با اشاره به 8 پروژه بخش میراث فرهنگی و گردشگری این سند تصریح کرد: 92 میلیارد تومان بخش خصوصی تسهیلات ثابت اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های «جهش تولید» در خراسان شمالی بیش از 94 میلیارد تومان بودجه می گیرند

پروژه های «جهش تولید» در خراسان شمالی بیش از 94 میلیارد تومان بودجه می گیرند