مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 22:402020-10-26پزشكي

پیک جدید کرونا در کدام استان ها شروع شده است؟


گزارش کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت نشان می دهد که در 15 استان کشور روند ابتلا به کرونا و مرگ بر اثر این بیماری صعودی بوده یا شروع پیک جدید مشاهده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ همشهری آنلاین بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت نوشت: آمارهای کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت نشان می دهد که در هفته منتهی به 2 آبان موارد ابتلا و مرگ و میر در کشور بالا و در 15 استان یزد، خراسان جنوبی، قم، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، البرز، مرکزی، خراسان رضوی، اردبیل، قزوین، مازندران، گیلان، گلستان و هرمزگان روند صعودی بوده است یا شروع پیک جدید مشاهده شد.

آخرین گزارش کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت تعداد موارد جدید روزانه مبتلایان بستری و مرگ کووید-19 آنالیز شده است، همچنین دسته بندی استان ها بر اساس میزان بروز در آخرین هفته انجام گرفته است و نمودار بر اساس تغییرات موارد ابتلا و مرگ در آخرین هفته نسبت به هفته قبل است.

تحلیل احتمالی وضعیت منحنی اپیدمی برای تحلیل احتمالی وضعیت منحنی اپیدمی در هفته گذشته موارد زیر مدنظر قرار گرفت: - در مواردی که هر دو شاخص تغییر روند ابتلا و مرگ در چند روز اخیر روند افزایشی داشت، منحنی اپیدمی احتمالاً روند افزایشی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک جدید کرونا در کدام استان ها شروع شده است؟

پیک جدید کرونا در کدام استان ها شروع شده است؟