مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 22:302020-10-26سياسي

قلیان ها در کافه ها و قهوه خانه های گناوه جمع آوری شود


اقدام لازم در خصوص جمع آوری قلیان در کافه ها، دکه ها و قهوه خانه ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا باید به سمتی رفت که جامعه شرایط حساس را درک کنند و خطر ابتلاء به این ویروس را جدی بگیرند.

مهرجو با اشاره به اینکه سبک زندگی و نوع رفتارها باید با توجه به شرایط تغییر کند یادآور شد: با توجه به پیش بینی کارشناسان در نامشخص بودن پایان شیوع این ویروس، محدودیت ها به تنهایی نمی تواند در بلند مدت جوابگو باشد بلکه باید به سمت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه در جامعه گام برداشت و رفتارهای اجتماعی با توجه به شرایط تغییر کند.

وی گفت: تولید محتوا و محصولات تبلیغاتی و کلیپ ها با همکاری رسانه ها و دستگاه های فرهنگی متولی در این زمینه بسیار مؤثر است که باید در دستور کار ستاد مقابله با کرونا شهرستان نیز قرار گیرد.

مهرجو ادامه داد: از همه رسانه ها و دستگاه ها فرهنگی شهرستان گناوه درخواست می شود برای تولید محتوا و محصولات فرهنگی در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا و اطلاع رسانی مردم همکاری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه میلاد با سعادت پیامبر رحمت (ص) و هفته وحدت ضمن اجرای برنامه ها پروتکل های بهداشتی رعایت شود و از تشکیل اجتماع و برنامه های تجمعی خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلیان ها در کافه ها و قهوه خانه های گناوه جمع آوری شود

قلیان ها در کافه ها و قهوه خانه های گناوه جمع آوری شود