مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 21:352020-10-26سياسي

دولت برای موضع گیری قاطع در مقابل هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) تعلل نکند


انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه در نامه ای از رییس جمهور کشورمان خواست در مقابل هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) تعللی نشان ندهد و موضع قاطعانه تری در این زمینه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در پی اهانت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام(ص)، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در نامه ای به حسن روحانی رییس جمهور کشورمان نوشت: از دولت انتظار می رود در مقابل این هتک حرمت ها تعللی نشان ندهد و موضع قاطعانه تری در این زمینه داشته باشد.

متن این نامه به شرح زیر است: پیروزی وعده تردیدناپذیر الهی در صورت استمرار مبارزه و تحمل سختی ها است؛ دشمنی با جبهه حق، طبیعت مستکبران است بنابراین نباید از ادامه دشمنی ها دچار تعجب شد.

(رهبر معظم انقلاب) ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی سلام علیکم در پی اقدام توهین آمیز اخیر مقامات فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، لازم دیدیم نکاتی را خدمت شما عرض کنیم: 1- شواهد حاکی از آن است که اظهارات نامتعارف و به شدت تند امانوئل مکرون علیه اسلام و توصیف آن به یک ایدئولوژی مرگبار، هدفی فراتر از جریحه دار کردن احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای موضع گیری قاطع در مقابل هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) تعلل نکند

دولت برای موضع گیری قاطع در مقابل هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) تعلل نکند