مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-26اقتصادي

موج دوم کرونا به تقاضای نفت ضربه شدیدتری زد


مدیرعامل شرکت بریتیش پترولیوم (BP) در مجمع انرژی هند 2020 سراویک اعلام کرد موج دوم ابتلا به ویروس کرونا در جهان تاثیر شدیدتر از حد انتظاری روی تقاضا برای نفت در نیمه دوم سال 2020 داشته است.

- مدیرعامل شرکت بریتیش پترولیوم (BP) در مجمع انرژی هند 2020 سراویک اعلام کرد موج دوم ابتلا به ویروس کرونا در جهان تاثیر شدیدتر از حد انتظاری روی تقاضا برای نفت در نیمه دوم سال 2020 داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنارد لونی گفت: از نظر تقاضا برای نفت بدون تردید آسیبی وجود داشته که کمتر از حد انتظار ما در نیمه اول سال و اندکی بیشتر از تصور ما در نیمه دوم سال که موج دوم شیوع ویروس کرونا در جهان آغاز شد، بوده است.

مدیرعامل شرکت BP گفت: شاید هنوز زود باشد تاثیر واقعی موج دوم پاندمی بر تقاضا برای نفت را به خصوص برای میان مدت تا بلندمدت ارزیابی کنیم اما تاثیراتی وجود داشته است و تقاضا برای نفت در مقایسه با سوختهای دیگر آسیب شدیدتری دیده است.

وی درباره پیک تقاضا برای نفت گفت: پیک تقاضا برای نفت به معنای پایان نفت نیست و نفت به مدت بسیار بسیار طولانی وجود خواهد داشت.

شرکت BP در گزارش سالانه دورنمای انرژی 2020 که ماه گذشته منتشر شد، اعلام کرد ممکن است پیک تقاضا برای نفت سال گذشته اتفاق افتاده باشد و مصرف سوخت ممکن است هرگز به سطح پیش از شیوع ویروس کرونا برنگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج دوم کرونا به تقاضای نفت ضربه شدیدتری زد

موج دوم کرونا به تقاضای نفت ضربه شدیدتری زد