مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-26سياسي

واکنش شهرداری مشهد به ماجرای تندیس چوبی شجریان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی در خصوص شایعه قطع مجسمه ای در پارک ملت بیان کرد: - معاون فرهنگی و هنری با بیان اینکه فرآیند ساخت مجسمه در شهرداری، به این صورت است که در ابتدا باید طرحی از اثر مورد نظر ارائه شود و به تایید شورای یادمان ها برسد، سپس ماکت ارائه شود، گفت: هیچ کدام از این فرایندها در هیچ مرجعی از شهرداری مشهد طی نشده و اصل وجود چنین موضوعی در حد یک شایعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی در خصوص شایعه قطع مجسمه ای در پارک ملت بیان کرد: فرآیند ساخت مجسمه در شهرداری، به این صورت است که در ابتدا باید طرحی از اثر مورد نظر ارائه شود و به تایید شورای یادمان ها برسد، سپس ماکت ارائه شود.

وی افزود: بعد از بررسی آن، اگر ابعاد هنری و تناسبات ارائه کار مورد تایید شورا واقع شد، کار به مرحله اجرا می رسد و ساخت آن مجسمه در قالب قرارداد انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی شهرداری مشهد ضمن اشاره به عدم وجود سوابقی از موضوع پارک ملت در شهرداری، اضافه کرد: هیچ کدام از این فرایندها در هیچ مرجعی از شهرداری مشهد طی نشده و اصل وجود چنین موضوعی در حد یک شایعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهرداری مشهد به ماجرای تندیس چوبی شجریان

واکنش شهرداری مشهد به ماجرای تندیس چوبی شجریان