مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 21:102020-10-26سياسي

نجات 4 هزار اصله درخت و درختچه در کمربندی امام علی(ع)


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از حفظ فضای سبز ریفیوژ وسط کمربندی امام علی(ع) خبر داد و گفت: بیش از 4هزار اصل درخت و درختچه در مسیری به طول 11 کیلومتر حفظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان با تأکید بر حفظ و نگهداری فضای سبز شهر قم، اظهار کرد: توسعه فضای سبز نیمی از رسالت و هدف سازمان پارک ها و فضای سبز در افزایش سرانه فضای سبز بوده و بخش مهمی از کار در حفظ و نگهداری آن تعریف می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم توسعه فضای سبز در حاشیه خیابان ها و بلوارها را یکی از برنامه های سازمان در چند سال اخیر دانست و افزود: نهضت سبز درختکاری حاشیه معابر از سال 95 در قم آغازشده و تا پایان سال 98 بیش از 350 هزار متر بااعتباری بالغ 30 میلیارد تومان درختکاری شده است.

یزدی ادامه داد: معابر، ریفیوژها و لچکی خیابان ها شامل نهضت سبز درختکاری حاشیه معابر شده و گونه هایی با بالاترین بهره وری برای کاشت انتخاب شده است.

وی در ادامه حفظ فضای سبز ریفیوژ وسط کمربندی امام علی(ع) را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: بعد از جابه جایی جدا کننده وسط کمربندی از گاردریل به نیوجرسی بتنی، شهرداری برای حفظ فضای سبز ریفیوژ وسط کمربندی حمایت های لازم را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 4 هزار اصله درخت و درختچه در کمربندی امام علی(ع)

نجات 4 هزار اصله درخت و درختچه در کمربندی امام علی(ع)