مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 20:452020-10-26سياسي

نیاز مبرم گفتمان انتظار به «نقشه راه» و «پشتیبانی رسانه»


عضو هیئت علمی دانشگاه معارف اسلامی قم گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ و گفتمان انتظار سازنده بدون یک نقشه راه دقیق و همچنین پشتیبانی رسانه ای ممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین امیرمحسن عرفان دوشنبه شب در نشست مجازی علمی تخصصی آغاز امامت موعود (عج) با بیان نقش گفتمان انتظار در ارتقای منابع قدرت نرم اظهار کرد: تردیدی نیست که دو عامل قیام حسینی و انتظار مهدوی به عنوان منابع قدرت تمدنی انقلاب اسلامی مطرح هستند و همین دو عامل برجسته، این انقلاب را در دنیا متمایز کرده اند.

عضو شورای علمی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم افزود: باید گفت در شرایط امروزی، توجه به گفتمان سازنده انتظار باید بیش از همه دوران های گذشته باشد، چراکه روزگار امروز به روزگار عرضه حداکثری نسخه های انحرافی و کاذب عرفان و نجات تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه سازنده بودن فرهنگ انتظار به ترسیم نقشه راه نیاز دارد ادامه داد: عده ای افق تمدنی این عرصه را در مدرنیته اسلامی و الگوهایی مانند کشورهای ترکیه و مالزی می بینند، در حالی که رهبر معظم انقلاب به شایستگی، خلق نقشه راه اصیل تمدنی را مورد توجه قرار می دهند که اشاره تفصیلی به این نکته در مواردی مانند بیانیه گام دوم انقلاب جلوه گر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مبرم گفتمان انتظار به «نقشه راه» و «پشتیبانی رسانه»

نیاز مبرم گفتمان انتظار به «نقشه راه» و «پشتیبانی رسانه»