مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 20:352020-10-26پزشكي

پیشنهاد نمایندگان تهران برای تشکیل ارتش بهداشت و درمان در مقابله با کرونا


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از پیشنهاد نمایندگان تهران برای تشکیل ارتش بهداشت و درمان در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

- علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نشست امروز مجمع نمایندگان استان تهران در خصوص بررسی آخرین وضعیت شیوع بیماری کوید-19 در تهران اظهار کرد: این جلسه به منظور هم اندیشی برای استفاده از توان مجلس در جهت کنترل ویروس کرونا با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، رییس پلیس تهران بزرگ، برخی اعضای شورای شهر تهران و معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران برگزار شد.

وی از تصمیم نمایندگان استان تهران مبنی بر افزایش تعامل و ارتباط با ستاد ملی مبارزه با کرونا تهران خبر داد و گفت: فلسفه تشکیل جلسه امروز این بود که بتوان با پیشنهادات و هم فکری مسئولان استان تهران برای کاهش آثار مخرب بیماری کرونا و کنترل این ویروس منحوس گام موثری برداشته شود.

خضریان در ادامه گفت: نمایندگان استان تهران ضمن تشکر از مسئولان بهداشتی کشور، به اهمیت ایجاد و تشکیل ارتش بهداشت و درمان اشاره کردند.

در آینده ارتش ها با ابزارهای نظامی به ارتش های سایبری تبدیل خواهند شد و یقیناً در آینده جنگ ها به سمت پرتوی، شیمیایی، ویروسی و اختلال در تغذیه خواهند رفت؛ از این رو ارتش بهداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نمایندگان تهران برای تشکیل ارتش بهداشت و درمان در مقابله با کرونا

پیشنهاد نمایندگان تهران برای تشکیل ارتش بهداشت و درمان در مقابله با کرونا