مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 20:202020-10-26سياسي

مهدویت پاسخ به نیاز امروز بشریت است


خدا هر نیازی که در وجود ما قرار داد پاسخ آنها را هم قرار داده، برای برآوردن عطش امنیت، عشق، پرستش و عدل، چشمه مهدویت را قرار داده است.

- مشهد - امام جمعه موقت تهران گفت: خدا هر نیازی که در وجود ما قرار داد پاسخ آنها را هم قرار داده، برای برآوردن عطش امنیت، عشق، پرستش و عدل، چشمه مهدویت را قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله کاظم صدیقی امشب در مراسم جشن تجدید بیعت با امام زمان (عج) که به مناسبت سالروز آغاز امامت ایشان، در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک آغاز امامت امام عصر(عج) به عنوان برپاکننده عدل و توحید و امامت گفت: در اصل اعتقاد به منجی عالم، وجود امام زمان(عج) پاسخ به تمام فطرت هاست، فطرت هایی که از ابتدای حضور بشر روی زمین به دنبال عدل، جمال، کمال و امنیت مطلق و فراگیر است.

بشر دوست دارد همه را دوست بدارد و همه هم او را دوست بدارند.

امام جمعه موقت تهران افزود: همه انسانها آرزو دارند که ببینند ظالمی در مسند قدرت نباشد، همه نگران جنگ و آشوب و تخریب و غارت هستند و این امنیت است که همه انسانهای آزادیخواه تشنه آن هستند.

وی تصریح کرد: نشناختن جایگاه عقل و قرار دادن هوس به جای آن، این می شود که حکام جور و ستم بر مسند قدرت می نشینند، دلسوزها کنار می روند و افراد خودخواه، مال اندوز، دنیاپرست، اشرافی گر و بی لیاقت امور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدویت پاسخ به نیاز امروز بشریت است

مهدویت پاسخ به نیاز امروز بشریت است