مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:302020-10-26بين الملل

وزیر خارجه عربستان سعودی: ما همیشه میانجی صلح بوده ایم


وزیر خارجه عربستان سعودی طی نطقی مجازی در نشست سازمان ملل مدعی شد که عربستان همیشه میانجی صلح در کشمکش های منطقه و جهان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه عربستان سعودی مدعی شد که کشورش همیشه میانجی صلح برای پایان دادن به مناقشات متعدد بین المللی بوده است و خواهد بود و در مسیر هر آنچه خیر و نیکی برای بشریت به همراه دارد، در کنار سازمان ملل و نهادهای مختلف ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه سعودی عکاظ ، فیصل بن فرحان بن عبدالله   این اظهارات را طی نطقی مجازی در نشست سازمان ملل به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس آن بیان داشت.

بن فرحان در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه ریاض از ابتدای تاسیس سازمان ملل در سال 1945 دنبال شراکت و همکاری بوده گفت: عربستان به همکاری بین المللی مشترک اعتقاد دارد و مسئولیت تحقق اهداف مشترک منشور سازمان ملل در حفظ امنیت و صلح مردم جهان را برعهده گرفته است.

وزیر سعودی در ادامه همچنین از آنچه تلاش های ملموس کشورش تحت رهبری سلمان بن عبدالعزیز برای دستیابی منطقه و جهان به ثبات، رفاه، رشد و صلح در منطقه و جهان خواند، سخن گفت و مدعی شد: ریاض از هیچ تلاشی در جهت کمک به کشورهای دردمند و نیازمند دریغ نکرده است و همچنین به تلاش های خود برای دفع شرارت های موجود در منطقه  و دستیابی کشورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عربستان سعودی: ما همیشه میانجی صلح بوده ایم

وزیر خارجه عربستان سعودی: ما همیشه میانجی صلح بوده ایم