مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:052020-10-26اجتماعي

احیای اکوسیستم تالاب نیلوفران آبی بابل/ هشدار به متخلفان زیست محیطی


رییس اداره حفاظت محیط زیست بابل با بیان اینکه اقدامات غیراصولی سبب تخریب تالاب نیلوفران آبی بابل شده است، گفت: در حال حاضر تنها اقدامی که برای این آببندان می شود انجام داد احیا اکوسیستم با ایجاد جزیره است که در حال حاضر متولیان امر متعهد به انجام آن شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان بابل،حسین حیدرپور امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه پروسه زمانی برای لایروبی آببندان فاطمه بابل را 6 ماهه عنوان و اظهار کرد: این پروژه به علت بعضی مسائل غیراصولی و اقداماتی که نباید در این حوزه انجام می شد 2.

5 سال به طول انجامید که در تیرماه به علت عمل نکردن پیمانکار به شیوه نامه لایروبی آببندان و تالاب ها با دستور دادگستری بخش گتاب از ادامه کار آنها جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه لایروبی فاطمه آببندان به مساحت 22 هکتار با مجوز اداره کل جهاد کشاورزی استان در دستور کار قرار گرفت، افزود: این اقدام غیراصولی سبب تخریب گونه های گیاهی از جمله لاله آبی و نیلوفرآبی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بابل تصریح کرد: در حال حاضر تنها اقدامی که برای این آببندان می شود انجام داد احیا اکوسیستم با ایجاد جزیره است که در حال حاضر متولیان امر متعهد به انجام آن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای اکوسیستم تالاب نیلوفران آبی بابل/ هشدار به متخلفان زیست محیطی

احیای اکوسیستم تالاب نیلوفران آبی بابل/ هشدار به متخلفان زیست محیطی