مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:052020-10-26اقتصادي

بازدید سفیر ایران از بندر «السویق» عمان


علی نجفی، سفیر ایران در مسقط از قسمت های مختلف بندر تجاری« السویق» عمان بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان روند حمل و نقل کالا میان بنادر ایران و عمان قرار گرفت.

- علی نجفی، سفیر ایران در مسقط از قسمت های مختلف بندر تجاری السویق عمان بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان روند حمل و نقل کالا میان بنادر ایران و عمان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد العبری مدیر شرکت مدیریت و بهره برداری بنادر عمان موسوم به المرافی در این بازدید، گزارشی از فعالیت و امکانات این بندر ارائه کرد.

وی تلاش برای افزایش مبادلات تجاری دو کشور را حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد که خطوط جدید کشتیرانی میان بنادر دو کشور، در شرایط سخت شیوع کرونا افتتاح شد و کمک خوبی به تامین مایحتاج ضروری مردم نمود.

در این بازدید که تعدادی از فعالین اقتصادی و نمایندگان شرکت های حمل ونقل کشورمان نیز حضور داشتند، سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به ظرفیت های موجود برای توسعه همکاری اقتصادی ایران و عمان، حمایت موثر از فعالیت بخش خصوصی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و در این راستا تقویت امکانات و زیرساخت های بنادر دو کشور را مهم برشمرد.

براساس این گزارش، بندر سویق در 130 کیلومتری مسقط پایتخت عمان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سفیر ایران از بندر «السویق» عمان

بازدید سفیر ایران از بندر «السویق» عمان