مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:352020-10-26اقتصادي

آغاز بهره برداری از محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در 14 آبان


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از بهره برداری محل جدید برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان در نیمه آبان ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان یکی از استان های فعال و تاثیرگذار در حوزه اقتصادی و صنعت کشور به شمار می رود، اظهار داشت: این استان سال ها از نبود یک محل استاندارد برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی رنج می برد اما با فعالیت های انجام شده، محل جدید برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان تکمیل شده و بهره برداری از آن در نیمه آبان ماه آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در حوزه فولاد، سنگ، طلا، دام و طیور، گل و گیاه، فرش و.

حرف نخست را در کشور می زند، افزود: در چنین شرایطی لازم است نمایشگاه بین المللی اصفهان به عنوان نقطه معرفی و ایجاد ارتباطات و تعاملات تجاری میان فعالان اقتصادی نقش آفرینی ویژه ای داشته باشد؛ این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که محلی استاندارد و بی نظیر برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در 14 آبان

آغاز بهره برداری از محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در 14 آبان