مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-26سياسي

تأکید نایب رییس مجلس بر تسهیل همکاری های بانکی ایران و عراق


توانمندی های فراوانی در ایران و عراق به ویژه در استان های مرزی و هم جوار وجود دارد که باید با تسهیل همکاری های بانکی در راستای منافع دو ملت از آن بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه‌ملت، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و عراق عصر امروز (دوشنبه، 5 آبان ماه) با نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در تهران دیدار و گفتگو کرد.

قاضی زاده هاشمی در ابتدای این دیدار با اشاره به اشتراکات دیرینه تاریخی و فرهنگی دو ملت گفت: ارتباطات تاریخی و پایدار دو ملت پشتوانه محکمی برای توسعه و گسترش مناسبات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی میان دو کشور است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تشکیل گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و عراق نشان دهنده علاقمندی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ارتقای سطح مراودات دوستانه و برادرانه با کشور عراق است.

وی با تأکید بر اهمیت تبادلات اقتصادی میان تجار و بازرگانان دو کشور خواستار رفع موانع بانکی موجود شد و اظهارکرد: توانمندی‌های فراوانی در ایران و عراق به ویژه در استان‌های مرزی و هم‌جوار وجود دارد که باید با تسهیل همکاری‌های بانکی در راستای منافع دو ملت از آن بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نایب رییس مجلس بر تسهیل همکاری های بانکی ایران و عراق

تأکید نایب رییس مجلس بر تسهیل همکاری های بانکی ایران و عراق