مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-26سياسي

واکنش کمیسیون امنیت ملی به مواضع مکرون درباره اسلام


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز اقدامات توهین آمیز و ضداسلامی در کشور فرانسه و مواضع رییس جمهور این کشور درباره اسلام گرایی با ابراز انزجار اعضای کمیسیون مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چندین دستور مورد بحث و تبادل نظر گرفت.

وی افزود: در بررسی تحولات روز جهانی، اقدامات توهین آمیز و ضداسلامی در کشور فرانسه و مواضع رییس جمهور این کشور درباره اسلام گرایی با ابراز انزجار اعضای کمیسیون مواجه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی ضمن محکوم کردن اقدامات علیه شخصیت پیامبر اعظم اسلام (ص)، با روند جهانی مخالفت با مواضع آقای مکرون اعلام همراهی کرد.

همچنین کمیسیون از دولت و وزارت امور خارجه خواست که اقدام واکنشی لازم را صورت دهد.

عمویی همچنین تصریح کرد: در جلسه امروز همچنین نماینده هیات اعزامی کمیسیون جهت بررسی مباحث مرزی و امنیتی به استان سیستان و بلوچستان، ضمن ارائه گزارشی از این بازدید میدانی، از وضعیت منطقه مرزی در شهرستان زابل و دیوار‌های مرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کمیسیون امنیت ملی به مواضع مکرون درباره اسلام

واکنش کمیسیون امنیت ملی به مواضع مکرون درباره اسلام