مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:002020-10-26سياسي

دیدار دبیرکل نُجَباء با سرلشکر رحیم صفوی


شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز دوشنبه در تهران با دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نیرو های مسلح دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طرفین در این ملاقات راجع‌به شرایط حاکم بر منطقه به‌ویژه تحولات امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور عراق به تبادل‌نظر پرداختند و سیاست‌های مخرّب آمریکا در حوزه‌های گوناگون را مورد انتقاد قرار دادند.

نفوذ هیأت‌های صهیونیستی به عراق در پوشش فعالیت‌های اقتصادی و مدنی، پیوند برخی احزاب و سیاستمداران با دشمنان و زمینه‌سازی آنان برای سازش عراق با اسراییل، کوشش آمریکا جهت احیای داعش و حزب بعث، همچنین حضور فعال نُجَباء در میادین جهاد علیه تروریسم تکفیری و اشغالگری، از دیگر محور‌های این دیدار بود که به‌صورت مبسوط بررسی شد.

شیخ اکرم الکعبی به شرایط حساس عراق، نارضایتی عمومی و انتظار برای برگزاری انتخابات زودهنگام، همچنین شکست پروژه آمریکا با تلاش مقاومت، الحشد الشعبی و کمک ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون واشنگتن سعی دارد از طریق ایجاد بحران‌های اقتصادی ـ امنیتی، عراق را به‌سمت ویرانی و بی‌ثباتی سوق دهد.

وی سفارت آمریکا را نه مقرّی دیپلماتیک، بلکه پایگاهی نظامی و مرکز هدایت گروه‌های انحرافی توصیف کرد و خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل نُجَباء با سرلشکر رحیم صفوی

دیدار دبیرکل نُجَباء با سرلشکر رحیم صفوی