مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:252020-10-26سياسي

ضرورت تقویت فعالیت بین المللی کشور برای پایان درگیری قره باغ


در کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس بر ضرورت تقویت فعالیت بین المللی کشورمان جهت پایان سریعتر این درگیری، حل و فصل صلح آمیز موضوع و پیگیری منافع ملی جمهوری اسلامی ایران تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گزارش کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز بررسی شد.

ابوالفضل عمویی سخنگوی این کمیسیون در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: پیرو ادامه درگیری در مرزهای شمال غربی کشور و ادامه درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، عصر امروز آخرین تحولات حول موضوع قره باغ در کمیته روابط خارجی کمیسیون با حضور نمایندگانی از وزارتخانه های امور خارجه، کشور و اطلاعات و  فرماندهی مرزبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  وی افزود: متاسفانه این درگیری، تهدیداتی را برای جمهوری اسلامی به همراه  داشته که از جمله انها اصابت تعداد بالایی راکت و خمپاره به داخل سرزمین ماست.

عمویی ادامه داد: نمایندگان دستگاه ها در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه فعالیتشان ارایه دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته ضمن تاکید بر همکاری بین دستگاهی، بر ضرورت تقویت فعالیت بین المللی کشورمان جهت پایان سریعتر این درگیری، حل و فصل صلح امیز موضوع و پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت فعالیت بین المللی کشور برای پایان درگیری قره باغ

ضرورت تقویت فعالیت بین المللی کشور برای پایان درگیری قره باغ