مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-26اجتماعي

تاکید استاندار خوزستان بر افزایش سهمیه رشته های پرطرفدار در استان


در خصوص افزایش سهمیه پذیرش دانش آموزان در رشته های پرطرفدار پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی باید نشستی تخصصی میان آموزش و پرورش و دانشگاه ها برگزار شود.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در خصوص افزایش سهمیه پذیرش دانش آموزان در رشته های پرطرفدار پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی باید نشستی تخصصی میان آموزش و پرورش و دانشگاه ها برگزار شود.

غلامرضا شریعتی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که امروز (5 آبان) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: درخصوص افزایش سهمیه پذیرش دانش آموزان در رشته های پرطرفدار پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی که قبلا در خصوص آن صحبت شد، حتما باید یک نشست تخصصی میان آموزش و پرورش و دانشگاه ها برگزار شود.

همچنین آموزش و پرورش نامه ای تنظیم کند تا به معاونت وزارت آموزش و پرورش ارسال کنیم، چرا که سهمیه نسبت به تعداد دانش آموزان استان کم است و از طرفی دانش آموزان نسبت به بقیه استان ها سنجش می شوند و نمی توان گفت که دانش آموزان یا معلمان ضعیف هستند.

ما مرتب سیستم آموزشی خود را زیر سوال می بریم، درصورتی که باید ظرفیت را افزایش دهیم تا همه دانش آموزان در شرایط مساوی سنجش شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد خوزستان در دوره های گذشته به وظیفه خود عمل نکرده است که حتما باید عمل کند، افزود: اما اکنون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار خوزستان بر افزایش سهمیه رشته های پرطرفدار در استان

تاکید استاندار خوزستان بر افزایش سهمیه رشته های پرطرفدار در استان