مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:102020-10-26سياسي

انتخاب لباس چقدر از عمر زنان را هدر می دهد؟


یکی از شوخی های رایج با خانم ها که تقریبا در همه کشورهای جهان مصطلح است، زمان زیادی است که آن ها برای آماده شدن به منظور بیرون رفتن به خصوص اگر برای مهمانی یا جلسه مهمی باشد، - یکی از شوخی های رایج با خانم ها که تقریبا در همه کشورهای جهان مصطلح است، زمان زیادی است که آن ها برای آماده شدن به منظور بیرون رفتن به خصوص اگر برای مهمانی یا جلسه مهمی باشد، اختصاص می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان در ادامه نوشت: یکی از گلایه های بعضی شوهرها هم از خانمشان، به همین موضوع ارتباط دارد.

در این بین، شاید باورتان نشود اما نتایج یک پژوهش جدید نشان داده است که خانم ها به طور متوسط حدود یک سال از عمرشان را به تصمیم گیری درباره اینکه چه لباسی بپوشند، می گذرانند یا به عبارتی دیگر برای انجام این کار، هدر می دهند! دردسرهای چی بپوشم؟ بر اساس این تحقیقات که در لندن انجام شده، هر خانم به طور میانگین حدود 287 روز از عمرش را در مقابل کمد لباسش می گذراند در حالی که به این فکر می کند که برای مهمانی یا محل کار، دورهمی دوستانه و .

چه لباسی بپوشد؟ و از این جالب تر این است که این تحقیقات نشان داده خانم ها هر روز صبح حدود 15 دقیقه از وقتشان را در خصوص اینکه چه بپوشند، فکر می کنند آن هم در حالی که شب قبل به همین میزان درباره لباس هایشان فکر کرده اند! همچنین و در بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب لباس چقدر از عمر زنان را هدر می دهد؟

انتخاب لباس چقدر از عمر زنان را هدر می دهد؟